Stanovte si pevný a pravidelný režim

Cvičíte, běháte, hubnete? Stanovte si pevný režim. Pravidelnost vám bude pomáhat. Pravidelnost je důležitá při různých formách sportování pro zlepšení kondice a dosažení kýžených výsledků.

Pravidelnost pomáhá při stravování, protože pravidelné stravování a pravidelný pitný režim nastartuje Váš metabolismus a začnete upravovat váhu dle svých přání.

Pravidelný režim při cvičení

Pravidelný a pevný režim při cvičení, běhání nebo jiném sportu vám pomůže dodržovat tréninkový plán, nebudete se na nic vymlouvat, budete sportovat.

Pravidelnost v tréninku pomáhá tělu si lépe zvyknout na zátěž a bude na ni lépe regenerovat. Tělo se postupně zpevňuje a celková kondice se zlepšuje.

Tělo nastartuje svůj metabolismus na správný směr. Začne efektivně využívat tuky a bude je zpracovávat jako zdroj energie.

Jste úplný začátečník, chcete začít sportovat a hubnout? Nejdříve musíte nabrat kondici, až pak tělo začne správně fungovat ve Váš prospěch.

Cíl, pravidelný režim a trpělivost – tři nutné kroky k úspěchu.

Pevný a pravidelný režim při stravování

Pravidelný a vyvážený přísun potravin pomáhá k vytoužené postavě. Pokud chcete hubnout a držet následně svoji vysněnou váhu, jezte pravidelně. Hlad není zdravý.

Jezte pravidelně 5x denně, tři hlavní jídla – snídaně, oběd, večeře. Mezi tím dvě menší svačiny.

Vyhýbejte se tučnému masu, přestaňte smažit, zapomeňte na klasické české omáčky zahuštěné moukou. Přesuňte své těžiště výživy k libovému masu, rýži, těstovinám. Jezte dostatek syrové zeleniny a ovoce. U mléčných výrobků jezte a pijte ty méně tučné nebo je úplně vyřaďte.

Pro svačinu zvolte ovoce, cereálie, při vyšší fyzické námaze jsou vhodné proteinové koktaily.

Pokud máte mezi jídly hlad, přidejte si k hlavnímu jídlu. Soustavně se ničím nepřikrmujte. Zapomeňte na sušenky, koláče a koblihy.

Tělo musí mít dostatečný přísun vyvážené potravy, ale musí ji také správné zpracovat. Pokud jíte pravidelných termínech, tělu vše ulehčujete.

Rozestup mezi hlavním jídlem 5-6 hod ( snídaně v sedm, oběd v půl jedné, večeře okolo šesté, mezi tím dvě menší svačiny ). Poslední jídlo je 3 hod před spaním! Později již nejezte.

láhve Zing Anything

láhve Zing Anything – foto: econea.cz

 

Dodržujte pitný režim

Standardně se udává minimum 2 l denně. Pokud stoupá naše aktivita nebo se zvyšuje teplota, je třeba přísun tekutin zvýšit. V létě až na 3,5 -4 l denně.

Pijte pravidelně po celý den, ideálně mezi jídly. Vhodná je zejména čistá voda. Zapomeňte na slazené nápoje, sirupy nebo kolu.

Pořiďte si nějakou designově zajímavou láhev, to se to pak bude pít:-) Zajímavou možnost dodržovat pitný režim a zároveň přijmout vitamíny a chuť z ovoce nabízejí láhve Zing Anything.

Více o unikátních lahvích Zing Anything si přečtěte v článku: Lahve Zing Anything

Pravidelnost je cesta k pěkné postavě.

foto: Mike Baird

 




Líbil se vám tento článek? Díky za sdílení.Share on FacebookEmail this to someoneShare on Google+Tweet about this on Twitter

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*

bool(false)